Klachtenportaal

WEERBAAR hanteert een klachten- en geschillenregeling. Klachten zijn niet prettig en het is mooi als je dat met elkaar kunt oplossen. Wanneer blijkt dat het samen niet op te lossen is, is er de mogelijkheid voor het indienen van een klacht bij een externe klachtencommissie.

Met een klachten- en geschillenregeling achter de hand weet je dat je er wel met elkaar
uit kunt komen. Een klacht kan telefonisch, schriftelijk of per mail worden gemeld bij
WEERBAAR.

Klachten dienen schriftelijk en zo spoedig mogelijk te geschieden, doch binnen 48 uur na
constatering, ofwel -bij niet zichtbare gebreken- 48 uur nadat de gebreken redelijkerwijs konden worden geconstateerd. Een klacht dient tevens schriftelijk te worden bevestigd bij de directie van WEERBAAR De schriftelijke klacht dient ondertekend te zijn door de klager of diens wettelijk vertegenwoordiger. Bij geschillen welke niet door opdrachtgever en zorgverlener tezamen kunnen worden opgelost, kan een klacht worden ingediend bij de externe klachtencommissie van WEERBAAR. Die kunnen per mail verstuurd worden naar [email protected], te vinden op de site klachtenportaalzorg.nl.

nieuws

Website wordweerbaar.nl vanaf nu in de lucht!

Met trots lanceren we onze website www.wordweerbaar.nl. Op deze website vind je de missie en de visie van WEERBAAR en...

Ontmoet WEERBAAR op locatie op 21 september!

Kom kijken hoe WEERBAAR werkt tijdens de ‘Ontmoet WEERBAAR Op locatie’ dag bij RKSV Were Di (11.30 - 13.30 uur)....

Steun Were Di, kom naar de ledendag!

Houd jij van sport en wil je Were Di steunen? Noteer 21 september (09.00 - 17.00 uur) in je agenda! Beleef...